Träffat Eve

Söndag 17 juli
När jag vakande satte jag mej och började kolla longboardar och drömma mej bort^^ Jag är helt kär, har varit det länge men inte fören Nette skaffade sin kom jag att tänka på att jag ju faktist skulle kunna köpa en :) Köper jag så kommer det bli nån av de billigaste, de är självklart inte lika bra men tillräckligt för mej eftersom jag endå inte tror att jag kommer åka mycke :)
Vid tretiden kom Rita och dom hit. Vi åt och så klilppte Rita mej, jag vill egentligen ha det ennu kortare men jag passar endå inte i kort så får vara så som det är nu en tid åtminstone :)
Sjutiden åkte jag till Fagervik och träffade Eve. Vi satt först i café en stund men gick sen hem till henne. Snackade om en massa. Hon hade varit på ett läger så hon hade massa skojj att berätta därifrån.
Hon följde sen med hem till mej för hon ville se filmen Another cinderella story och de är fan en av de bästa filmerna jag sett! Älskar den helt enkelt<3 Hennes mamma hämtade henne sen och så var det bara att sova :)

http://florinas.blogg.se/images/2011/anothercinderellastory_145034134_157850439.jpg
Filmen handlar om Mary som älskar att dansa och hon bor med sin elaka styvmor och hennes två elaka döttrar. Hon blir kär i Joey men han är den anna vill ha och styvsystrarna försöker sabotera för henne.

http://lollipopzz.blogg.se/images/2010/another-cinderella-story-selena-gomez_95284639.jpghttp://static.tvguide.com/MediaBin/Galleries/Shows/A_F/Ai_Ap/AnotherCinderellaStory/crops/AnotherCinderellaStory8.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0