När alla andra slutar jobba börjar jag...

Såja, äntligen lite bloggande i realtid :) Söndag idag och imorgon ska jag på jobb...
Det var meningen att jag skulle ha börjat för två veckor sen men först hade hon sett fel och glömmt mej så jag fick inga arbetsturer, den här veckan vet jag inte, jag ringde förra helgen och fick som svara att chefen inte var där men att jag inte fanns på någon lista heller så ringde jag igen och hon satt i kassan, hon skulle ringa upp senare och visst gjorde hon de, två dar senare..
Men det värsta är ju att om jag vetat det innan att jag inte skulle fått jobba fören nu så skulle jag ha kunnat vara i tyskland en från fredagen den 15:de tills i fredas med Sara och Cassu. Nu slipper jag inte dit alls så tycker ju att hon skulle ha kunna sagt lite tidigare.
Nu är det dessutom så lite tid kvar av sommarlovet så känns ju nästan lite onödigt att ta det. Men jag vill ha pengar och kanske jobba där nästa sommar också :)
Nästa helg tänker jag däremot inte jobba för då ska jag på Karisnatten och Faces, hihihi^^

Angående tyskland ennu så nu när Sara ha lagt in massa bilder på sin blogg och jag ser hur sjukt fint det är stör det mej ennu mer att jag inte slapp med :( Men får hoppas jag slipper med Cassu någon annan gång, förövrigt har jag inte sett henne på sjukt länge så jag börjar fan sakna henne juh :( Men på fredagen får jag förhoppningsvis se henne :)
http://www.wolfescape.com/Humour/NonMedThumbs/BeforeWorkAfterWork.gif
Undrar om man ser ut sådär sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0