Dåligt sovet

Lördag 16 juli
Edvin stack vid sjutiden tror jag. Blev smått sur där för hans jävla väckning på telefonen ringde och han steg upp så jag blev överlyckli att äntligen ska man få plats att sova men såklart stack han inte endå... varför var väckning på då för? :O Haha så big deal var det inte för sen drömmde jag sött i någon timme... tills Nette blev rastlös och började tjata att jag skulle stiga upp. Det är helt okej det också men en kvart efter att jag steg upp stack hon hem.. Känndes ju inte särskillt nödvändigt att stiga upp för dendä kvarten :D
Sen satt jag och kollade på serien The hard times of RJ Berger, skitbra serie och han är nog allt bra gullig också :)
Sent på eftermiddagen någon gång stack vi ner till Båsa och Rita och de andra förljde med. Vi åt en god kaka som Rita bakat men fan vad hon var gnällig.. Kritiserade allt, bland annat tyget på våra stolar xD Orka liksom.


Det fanns jordgubbar på tårtan också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0