Tidiga mornar

Jag hade tänkt ta mej ut på en jobbingrunda men det blev inget med det för Danne och mofa kom hit en stund. Men de åkte nyss hem igen. Danne har ett coolt objektiv som jag är avundsjuk på, eller nej föresten... han har många :P
Egentligen har jag lust att se en film nu men måste sova... Nio imorgon igen så :/ Men jobbet är faktist inte så tråkigt som man kan tro så det gör inget och dessutom är det ju bättre att börja tidigt och sluta relativt tidigt och så ha hela dagen framför sig än att sova länge, åka på jobb och när man kommer hem så sitter man uppe halva natten och sover ennu längre dagen efter.

Tidigare ringde jag till Frey också men han svarade inte och ännu har han inte ringt upp i varje fall.. Hoppas verkligen jag får tag i honom innan lördag åtminstone :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0