Sen till jobbet.. Huups (A)

Måndag 25 juli
Klockan åtta var det väckning. Så bar det av till Barösund. Kom några minuter sent... bra början liksom. Första riktiga arbetsdagen (förutom de tre för nån vecka sen) och kommer inte itid (A). Huups men de var för att jag inte lärt mej färjornas tider ennu och den råkade ha en paus just när jag skulle åka på.
Det enda jag gjorde var att plocka nyinkomna varor men det fanns ovanlit lite så jag behövde inte stressa precis. Och precis innan jag stack hem skrev vi arbetsavtal. Fick bättre lön än jag trott så är riktigt nöjd :)
Körde sen omkring i Barösund i väntan på att Robin skulle sluta tröttnade och började åka hemåt men han ringde och sa att han slutade så jag satt mej och väntade ennu en stund.. Tröttnade igen och började gluffsa mummsiga hallon^^
Vi stack till Vitträsk och jag fick höra en massa intressant skvaller och annat :D Så snackade vi som vanligt om allt och inget. Simmade en stund också. Fan vad jag älskar känslan av friheten när man simmar, och i ett simtag känner du vilken kraft som finns mellan handen och vattnet som kan föra dej framåt hur lätt som helst, helt underbart<3
Påväg hem hit stannade hans mopo så den lämnade han i diket x)
Api kom och vi fotade (gud vad dom är besatta av att blir fotade.. :P). Okejdå men så gick vi över till grannarna och åt lite tonfisksallad och annat smått :)
Mätta och belåtna for vi och hämtade hans mopo och så började försöken med att få igång den. Det misslyckades dessvärre så vi fick ge upp.
De andra satt hos grannarna, drack vin och babblade så vi gick dt en stund och stal lite kex.
Så var det att nörda dator en stund, redgera bilder och sen försöka sova eftersom både jag och Robin skulle på jobb klockan nio igen dagen efter -.-


Mina fina kusiner!<3 (Observera att han har tagit hål i örat också :D haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0