En underbar midsommar!

Torsdag 23 juni
Mamma jobbar på midsommaren så vi firade lite i förväg. Det var mamma, pappa, jag, mofa och Pipsu som var hos oss och åt :) Riktig typisk midsommarmat avslutad med vaniljglass och jordgubbar!<3 Mums :)

Tumblr_lncvn9lbc41qdx9uv_large
Fredag 24 juni
MIDSOMMARAFTON!<3
Började lugnt med att göra mej klar på morgonen och så stack jag iväg till Ela. Där var de i full gång med att fixa sig och sen åkte vi ner till lokalen och det. Hjälpte till med försäljningen några timmar sen stod vi bara och dansa som idioter till typ vad det än kom för låtar (åtminstone gjorde jag det :D). Sällskap fick vi också :)
Vo blev bjudna på vin tillochmed. Usch och fy tänkte jag men smakade och det var faktist inte alls sådär surt och äckligt som det brukar :)  Så åkte jag med till Ela sen mitt i natten när musiken slutat spela och folket gått hem. Var in en sväng men cyklade sen iväg hem för att sova :)
Sjuuukt kul kväll och natt men tyvärr ser det inte ut som att det blir något nästa år. Vi får bara hoppas :)
Tack alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0