Jag är 17 hela år nu!

Tisdag 28 juni
Jag fyllde 17 fucking år :D Grattis till mej^^ Nu är det bara ett år kvar innan man är myndig då, det känns faktist bra. Jag ska leva livet nu innan jag är tvungen att ta en massa ansvar :) Men förhoppningsvis kommer min motivation till att plugga också vara lite bättre än förra året... :) är
Vi vaknade inte jättesent Sara och jag men inte kan jag kalla det tidigr heller. Bakade en tårta och stack sen iväg för att simma. På stranden träffade vi på lite randome människor som vi förde nån heldum diskusion med. En av dem va lite småfull och fy fan vilken skojji typ :D Så var vi ner mot café en sväng för att hämta Evelina och när vi kom tillbaka var dedär människorna borta. Vi simmade en stund men cyklade sen hem för att "förbereda" inför kvällen och folk började komma.
Tack för alla fina saker!<3
Sara stannade hela kvällen fasten det egentligen var meningen att hon skulle sticka redan på dagen så det var kul :)
När alla stuckit hem var jag riktitgt sömnig kan man lugnt säga :)


Anka! :D


Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0