Volleyboll i vattnet i den gassande solen<3

Onsdag 29 juni
Ela ringde och undrade ifall jag ville följa med henne och två av hennes syskon till Bruksträsket för att spela volleyboll så stack dit. Först till cafét eftersom de alla satt där men sen började vi spela. Sjukt kul var det, speciellt i vattnet<3 Lite trögt gick det ju ibland men strunt samma liksom :) När vi slutade spela satte vi oss i cafét ennu en stund innan vi for till Vitträsk och simmade :)
Stina och Hasse som inte kunde komma hit igår kom idag istället. De hade sin sonson med sej. Så underbart gullig^^ Först var han lite blyg men efter en stund började han dra iväg med mig än hit och än dit :) Jag heter Mia nu för tiden också ;)
Nette ringde till mej och skvallrade lite så snackade en god stund med henne. Vi kom fram till att en joggingtur faktist skulle vara rätt så skönt så när Stina och de andra åkt hem stack jag ut och sprang de vanliga fyra kilometrarna som jag brukar känna mej lite smådöd efter men blev inte alls trött så fortsatte en bit åt andra hållet. Skitdålig väg så det tog bara ont i fotlederna när jag trampade fel hela tiden... Ingen bra idé med andra ord så vände och stack hem.

http://www.inspirationfalls.com/wp-content/uploads/2010/01/Jogging-1.jpg
Jag vill också ha en hund med mej när jag springer, det skulle göra allt ennu roligare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0