Apsömnig efter en lång dag :)

Måndag 6 juni
Var tvungen att stiga upp redan klockan nio för vi åkte upp till Karis för att handla, plocka lite saker och sånt. Somnade där en stund också i min säng när jag låg och väntade på att mamma skulle bli färdig x) Så åkte vi till en massa butiker och sen äntligen tillbaka hit :)
Fixade lite innan jag cyklade till vitträsk dit Evelina också kom. Inge simmas blev det, tycker vattnet är för kallt ennu :P Speciellt där när det bara är berg runt (asså som en grop i berget) ingen sandstrand eller något så det tar ennu längre innan det blir varmt :P Men vi satt och snackade om det ena och det andra innan jag var tvungen att cykla tillbaka hem för att äta. Har träningsvärk i benen så uppförsbackarna var riiiktit plågsamma men fram kom jag ju så inte ska jag klaga :)
Nu har jag suttit och haft fina diskusioner med Elin igen och de pågår fortfarande men vi övergav facebook-chatten eftersom den inte alls var sammarbetsvillig och gick över till msn istället :)
Men är sjuk sömnig nu så ska bara skölja av ansiktet och sen sova. Får hoppeligen sova lite längre imorgon :)
Gonatt, dröm söta drömmar!<3

Imorgon får jag förmodligen träffa Robin också, känns som att jag inte sett min skojiga kusin på evugheter så det kommer nog bli kul :D

Tumblr_lkbdshpmpv1qe4xmjo1_500_large
Att cykla omkring är liksom något som hör till på sommaren^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0