Bambi

Tisdag 7 juni
Stack till stranden med Ela och tog årets första dopp, var inte så farlit som jag trott utan bara helt underbart skönt<3
Vi låg där en stund men gick sen iväg till cafét. Så cyklade jag hem, åt lite och körde till barösund. Till Robins kämpä där vi satt och babblade en massa om allt möjligt. Länge sen vi snackade så det fanns en hel del skvaller och intressanta berättelser :D
Hihi, när jag skulle hem fick jag för första gången i mitt liv trycka på "kalla på färjan" knappen :) Kände mej sjukt märkvärdig när den kom över bara för att hämta mig, haha. Så efter sådär halva vägen ungefär blev det en tvärbromsning. Efter en liten kulle stod en hjort med världens sötaste lilla bambi precis vid vägkanten. Stog och kollade på dem en stund innan hjortmamman sprang iväg in i skogen. Bambin staplade på en bit och lade sen ner sig i gräset så skulle jag inte vetat att den var där skulle jag inte sett den. Fy fan vilket sött litet djur<3Sweet dreams little one
Typ så^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0