En lång dag på stranden

Torsdag 9 juni
Har varit hemma nån timme nu efter en lång dag på stranden.
Vaknade alldeles för sent idag igen men cyklade sen iväg till Ela efter att ha packat ihop simkasse, ätit och så. Vi stack direkt vidare till Vitträsk. Hoppade i, så sjukt skönt :) Inte så himla kallt ens en gång :) Så låg vi och solade och babblade om de mest konstiga sakerna... En barnfamilj som var där i närheten tycktes bli en aning skraja för oss (A) Lite senare kom Eve dit hon också och vi simmade mer, solade mer och sackade mer :) Hade sjukt rolligt i varje fall<3
Så cyklade vi hem till Ela. Den sackaren hade brännt sej rejält. Jag har fått lite ränder jag också men inte sådär röda som hon :P Vi fick korvsoppa och låg sen i hennes rum och lyssnade på musik enda till jag stack hem. Robin var och hälsade på en stund innan han stack vidare tll barösund igen. Jävla unge! Han åt upp mitt godis :( Men kanske va bäst så :D Är rätt hyper fasten jag borde sova snart så socker skulle väl inte gjort det bättre :D
Och nu snackar jag med fina människor som vanligt^^

Tumblr_lmjj9lwvtp1qea223o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0