Falskt?

Oärliga människor.. fy fan vad jag stör mej på brutna överenskommelser. Man ska inte lova något man inte sen kan eller kanske ens vill hålla.
Lögner är det absolut värsta jag vet. Slå mej, hata mej, vad som helst men ljug fan inte för mej! Det finns inget värre än lögner, det är bara bevis på svaghet och feghet för att säga sanningen... En liten vit lögn ibland är okej men annars - håll dej till sanningen, alla vinner endå på det i längden :)

Jag är inte sur eller något även fast det kanske låter så jag tycker bara vissa saker är allt bra löjliga men orka bry sej liksom :D (eller ja... jag skriver av mej här så bryr jag mej sen ennu mindre^^)


Lev ditt liv med ett leende på läpparna och var inte så allvarlig hela tiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0