Första sommarlovsdagen^^

Söndag 5 juni
Första dagen på sommarlovet inleddes med att jag vaknade ganska tidigt (otippat, jag vet :O). Vi åt smörgås och jag åkte hem med 12.37-tåget. Gick hem från tågstation sen. Inga problem annars men bara lite jobbigt att slepa på en tung väska :P
Gick in till Api en stund när jag gick där förbi. Vi spelade lite, snackade och fick god mat^^
Hem sen. Packade allt och hoppade på skotern för att komma hit till Båsa. Det var kallt att köra trots att vädret var härligt men fryser hela tiden just nu på grund av dom jobbiga brännskadorna :P
Här packade jag upp samma saker och städade och höll på. På kvällen cyklade jag till Ela. Vi gick ut och gå och satt på höbalar och snackade strunt :D Hemma hos henne kollade vi när Manda och Linda sjöng singstar en stund men såg sen film.
Hemma satt jag och sanckade här mest. Hade bland annat mycke intressanta diskusioner med Elin^^

Tumblr_lgs29z7mlt1qedcspo1_500_large
För sommaren är här!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0