provutgivning?

Matematikprovet gick helt okej hoppas jag. Tyckte några av uppgifterna blev underligt korta så kan hända att jag hade dem helt fel... Bara att hoppas på det bästa :)
Nu väntar jag på att vi ska ha utgivning. Vår lärare trodde han skulle hinna rätta dem till klockan elva så då borde vi få ut dem (matematikproven). Geografiprovet borde vi också få ut men de är inte rättade så vi ska bara gå igenom proven men båda utgivningarna är samtidigt så... -.-
Föresten syns mina fula sträck på benen inte alls lika bra idag, bara liite :)

Imorse fören jag kom till skolan visade termometern på 18°C. Och då var klockan innan åtta :)
Tumblr_llv6hixxdh1qibsoqo1_500_largeTumblr_lm3np1pihg1qaax1mo1_500_large
Tumblr_lm2q43yzus1qeo968o1_500_large
Sommar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0