En riktigt het dag...

Fredag 11 juni
Nehepp... Katten slapp inte till Ekenäs och Cassu stack typ direkt så det blev bara jag och Sara. Inte för att det gick någon som helst nöd på oss utan vi hade det skitskönt liggandes vid stranden och snackade :) Det enda jag handlade var ett bälte ungefär och så lite mat så man överlevde såklart :D Glass i stora lass också<3
Elin kunde tyvärr inte komma till stan fören senare hon heller så fick inte se henne :/ Larisza träffade jag däremot. Henne måste jag träffa någon dag här snart också<3
Vi hade en kul dag i ett otroligt hett Ekenäs och sen körde vi hem Sara och kom hit ner till Båsa igen :D
Satt här tills det blev sovdags :)

Lite bilder från dagen :)

Hunden låg i skuggan men tycktes spana längtansfullt mot vattnet^^



Urgullig unge^^ (Var bara tvungen att fota :D)


En till unge :D Men jag älskar denna bild :)


Nån tönt som sir smått hög ut :D


En sötnos!<3 Med sockar på? :O hahah :D


Sola<3

Luften var kvav och varm även då det var lite mulet så jag trodde det skulle börja regna och åska men det började aldrig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt fina bilder!

Älskar när man just får så nära med teleobjektiv <3



/Sara :)

2011-06-11 @ 16:07:11
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0