Regnig dag fylld med filmer

Måndag 13 juni
Nette åkte med mamma när hon stack på jobb vid sisådär sex tiden. Vaknade till av att dom stack ut men somnade lika fort igen.
Vaknade och steg upp klockan tio. Har haft världens latdag och bara legat och kollat på film hela dagen :P Eller ja.. fem stycker har jag hunnit med. Och knaprat lite morötter och sånt, mumms^^
Vädret idag har däremot inte vart på topp men gör inget. Så himla mysigt när regnet smattrar på taket :)
Igår brände jag dessutom "övre låren" och huden runt bikinikanten ordentligt så tar ont att bara sitta för tillfället och när vilka fula ränder jag har :D

Badat bastu har jag också gjort men nu ska jag strax sova.

Trust - En film om en flicka som blir våldtagen men det tar länge innan hon fattar det.
Touch of pink - En film om en homosexuell muslim som ska erkänna för sin mamma att han är bög men tar god tid på sig att samla mod.
Love and sex - En film om en flicka/kvinna som aldrig kommer över en av sina kärlekar utan blir tillslut ihop med honom igen.
Little Athens - En film om... vet inte riktigt, den vr tråkig :P
Blood of Beasts - En film om en vikingaby (tror jag) och om kungens dotter som älskar en man som förvandlats till ett monster.


Ingen av filmerna var särskillt bra men bläddrade bara igenom filmer på en hemsida och tog första bästa som verkade ens lite intressant :) Little Athens var sämst och Blood and Beasts var bäst av dessa. Om man gillar fantasy där effekterna inte är särskillt bra gjord... haha, nej men jag tyckte inte det spelade så stor roll :D
http://popcritics.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/blood-of-beasts.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0