Grattis Ela!<3

Måndag 20 juni
Inge vettit fick ja gjort. Fixa en omelett och lite nudlar och sen åt jag för mycket men gott var det^^
Sov någolunda tidigt eftersom det var väckning klockan sex dagen efter sen igen...

Tisdag 21 juni
Tutta gott vidare som vanligt när jag kom hit till lägenheten. Duschade, fixade lite, plockade lite som skulle med till Båsa och sånt. Så var vi och handla innan vi åkte ner till Båsa igen.
Så stack jag till Ela som hade sin storasyster och två systersöner på besök. Gulliga ungar domdäran! :D
Vi bakade en gräddtårta till dagen efter då tuffingen fyllde år :) Och började med en annan tårta men jag var tvungen att sticka hem då.

Onsdag 22 juni
Ela fyller!<3 Så då stack jag iväg dit. Vi fixade massa smörgåsar och lite sånt. Sen började de komma gäster dit. Hon fick ett sjukt fint armband som jag är avis på :)

GRATTIS GRATTIS underbara lilla sötnos :D<3

Tack för att du finns, sommrarna sku inte vara lita roliga utan dej!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0