Ser ut som en kräfta imorgon...?

Fredag 3 juni
Efter gårdagen som bestod av att göra absolut inget vettigt över huvud taget var dagen betydligt mer händelserik. Stack till skolan klockan nio för att få geografiprovet i vilket jag fått så jag blev riktigt glad^^ Så gick jag till busstaionen för att vänta på Cassus buss. Vi gick en sväng in i butiken och sen till lägenheten där jag fixade lite saker innan vi sen gick till skolan där Katten satt. Sara kom lite efteråt och så gick vi ut på ängen där vår skoldag skulle ta fart. Volleyboll och fotbollsmatcher spelades, mummsig grillmat åts och många skratt skrattades.
När vi gick in till stan för att vänta på skjuts ringde Nette till mej och sa att hon var i stan så hon kom med oss och en öldrickande Tony träffade vi också på.
Så tog vi en snabb sväng via lägenheten för att hämta Nettes present och bestämde sen att jag skulle sticka direkt till henne så vi var tvugna att feida Sara och skynda iväg eftersom gäster var påväg till henne.
Vi fixade bål och lite sånt. Efter en stund kom Nettes mormor och morfar dit och ennu en stund senare kom Cattis, Emmi, Jessica, Lena och Anna :) Skitkul att se speciellt Emmi och Jessica eftersom jag inte sett dem på evigheter kännd det som<3
Vi åt supergod tårta som Nette bakat, smarrig drink och massa annat. Spelade lite wii en stund innan vi stack in till stan till ängen. Satt där och snackade och passade lite volleyboll :) Nette, Cattis och Jessica stack men jag satt kvar med Emmi en stund och fler anslöt :)
De andra gick till butiken så jag gick hem sen. Klockan var typ halv nio då och riktigt varmt fortfarande... Underbart väder<3
Det ända negativa med denna dag var egentligen att jag fick för mycket sol så nu är jag lagom bränd -.- Kunde knappt sitta normail tidigare men har nu smörjat in mej med sjukt massa olika krämer och grejs så känns lite bättre nu åtminstone :) Fan om jag börjar fjälla! (har nog aldrig gort det förut heller.. men någon gång måste ju vara den första :P) Jag brukar inte bränna mej så lätt men iår tycks jag göra det hela tiden. Borde lära mej använda mer solkräm... Men sånt är jobbigt :P Tur nog brukar huden återhämta sej ganska fort så får hoppas på ett mirakel till imorgon :D
Skolavslutningen är ju imorgon den också så fan va snyggt att vara rödd som en kräfta... jaja, mitt eget fel att jag har brännt mej så jag ska sluta klaga :D

Sjukt flummig skrivet (och bildlöst dessutom) förlåt men är skitsömnig och ska krypa under täcket nu :) Min hud behöver vila... får hålla mej i skuggan de närmaste dagarna men det är ju bara så tråkit juh :D
Dröm söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0