Avslutning och rolig kväll i Ekenäs!

Lördag 4 juni
Ingen fjällande rygg tack och lov :)
Steg upp halv nio ungefär och körde sen till lägenheten. Duschade och gjorde mej klar för avslutningen. När vi kom till skolan hade brandalarmet just gått så alla stod där ute :P I klassrummen fick vi våra periodrapporter och sen delades stipentier ut. Jag fick ett stipendie i modersmål. Boken Innan du somnar :)
http://www.ebfa.se/upload/Innan%20du%20somnar.jpg

När allt var slut for jag och spela lite volleyboll med Nette och sen hem med mamma. Lite senare for jag till Sara och vidare med buss till ekenäs med Cassu.
Hem till henne och äta en smörgås och lite sånt. Så gick vi ut. Träffade Ellu och hennes pojkvän och gick in till stallörsparken där vi satt och snackade med llite olika. Ida och Nata satt där med oss en stund dom också :)
Men vi fick kallt så vi gick hem till Cassu och tog mer kläder, dessutom skulle Katten också komma så vi passade på att vänta på henne.
In till stan igen. Träffade Ellu, gick omkring lite och så men efter en stud satt de andra sig där på en brygga, satt med dem en stund men där hände inget så gick tillbaka in i stallörs för att träffa Larisza men hon sprang bara omkring en massa så jag gick omkring med Isabelle. Kul var det men lite senare gick jag med Elin istället. Skitkul tjejer båda två som jag aldrig typ snackat med förut så fick med andra ord två nya vänner :)
Lite före två tror jag klockan var när vi stack hem till Cassu för att sova. Katten smög ut mitt i natten hon bara, haha x)
En helt sjukt rolig kväll hade jag så tacka alla fina människor som gjorde min kväll så bra som den var!<3

(Blev inte så långt som jag trodde :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0