En skoldag som så många andra

Fattar fortfarande inget av finskan vilket jag väl nu har sagt såpass många gånger så det bli tjatit. Men det är sanningen så :P På engelskan var vi i språklabbet och spelade in lite konversationer som vi sen fick lyssna på, alltså satt jag först och mummlade in något på bandet, sen när vi fick höra det satt jag istället och flinade åt hur jävla töntig jag låter :D
En psykologitimme och efter det labbade vi på kemin. Var rätt kul egentligen, Sara är så himla sköj^^ (Katten och Cassu också :) hihi)
Sista timmarna musik, tror jag fick Vårt land rätt till och med. Så några föredrag. Fick höra denna låt för första gången så nu sitter jag och drogar den<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0