Finska-uppsats

Måndag 14 mars
Är dötrött men tänkte endå skriva lite snabbt innan jag sticker och sova.
Historielektionerna jobbade vi ihop och kollade en film om Hitler. Inte jätteintressant men helt okej endå. På kemitimmen hade Sara nått kul pågång där vi alla i tur och ordning skulle skriv ner en låt vi gillar :)
Så två håltimmar. Gick in till stan, lite blött och slaskigt men klarade mig tillbaka med fortfarande någorlunda torra skor.
Fick en idé och tror att jag vet vad jag ska ge Sara i present så det är jag glad för. Har funderat nu i några dagar men utan resultat så det känns bra :) Så satt jag i skolan och bläddrade i en katalog med massa skitsnygga kläder.
På psykologitimmen snackade vi om schizofreni och annat lite liknande. Det är faktist intressant.
Efter skolan gick vi till stan igen, Sara stack och jag gjorde goda försök till att göra bort mej igen (att jag alltid lyckas... -.-) men vad gör väl det :)
Hemma läste jag lite och kollade sen filmen Rallybrudar. Det var nån cp-version så slutet var inte med (kollade online). Orkade inte söka upp någon annan heller så jag har ingen aning om hur den slutar :P
Blev plötsligt väl medveten om det faktot att jag hade en finska-uppsats att skriva till imorgon vilket gav mej halv panik... Nej men jag har funderat på det lite idag så hade en rätt klar bild om vad jag skulle skriva så klottrade ner något snabbt. Nördade lite mer dator och skrev sen ren uppsatsen så nu är jag äntligen klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0