Förhör...

Måndag 21 mars
Började dagen med två timmar historia. Tråkigt... Sen kemi, vi skrev förhör... tror jag har fel på alla frågor (A)
På håltimmarna gick jag och Cassu igen till lägenheten (efter att ha nördat dator en stund). De hade köpt korkmatta till ena rummet men fören vi for till skolan var vi via och kollade på korkmatta till mitt rum också så imorgon blir väl allt klart skulle jag tro :)
Sen tilbaka på en psykologitimme som bara flög fram. Efter skolan gick jag och Sara omkring lite onödigt men såklart in till stan också. Fick åka hem med dem :) Jag kollade filmen You Again och håller helt med Cassu om att den var sevärd.

http://louiseelinore.myshowroom.se/files/2011/02/You-Again-2010.jpg

För ungefär två timmar sen när mamma kom hem for vi till Danne och mofa en stund och nu har jag gjort läxor.
Är apsömnig och vill sova nu men jag måste duscha ennu, fuck that! -.-
Dröm söta drömmar<3 (Det ska jag åtminstone göra när jag tillslut slipper och sova :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0