Tung och lång dag

Onsdag 16 mars
Första timmarna var hälsokunskap och då fick vi höra på några muntliga presentationer om olika sjukdomar. Finska, historia och sist psykologi. Vi fortsatte att jobba med undersökningen om alkohol. Vi var tvugna att ändra lite men det har inte så stor betydelse. Nästa vecka ska vi gå till två klassrum i högstadiet och be dem fylla i en blankett så att vi kan sammanställa det till undersökningen. Jag kommer stå där inne och stamma och inte veta ad jag ska säga eftersom det kan hända att jag är tvungen att gå själv... Haha, inte för att de gör så mycket men lite nolot måste man ju säga att det är :P
Efter skolan var jag och Cassu till Canny. Har presenten till Sara fixad nu :D
Dessutom hade de rea där men hittade inget jag ville ha. Så en sväng runt stan då såklart :) Sen hem.
Hade snackat med Sara om att kanske gå ut och gå i det fina vädret eller till och med länk. Men Sara hade ont i sidan så det blev inget :/ När hon ringde och sa det hade det var jag färdigklädd så jag bestämmde mig för att endå sticka ut en sväng. Orkade faktist mer än vad jag skulle kunnat tro så det var rätt kul :) Men på andra sidan vägen var det så jävla isigt så på hemvägen gick jag mest, var nära att falla hela tiden så tänkte att det var bäst :D Lite senare kom Sara endå hit och vi gjorde inget speciellt egentligen. Chillade, snackade och kollade på lite coola skatevideon. Hittade till och med några tagna i den föredetta skatehallen här i Karis (tror jag åtminstone det var). Känns rätt kul när man vet vem dom är (okej, visste egentligen bara en men :D).
Vid nio skulle vi till mofa eftersom Danne hade kommit så vi förde hem Sara och stack dit. Han hade massa målarfäg, tapeter och annat stuff till lägenheten så vi for dit och började bära upp allt till översta våningen. Att springa upp där bärandes på massa tunga burkar i samma takt som Danne är totalt omöjligt! Han som flyger upp... Man känner sig ganska dålig :P Efter att ha varit upp några varv var det inte särskillt kul att släpa på alla tunga saker mer... Mina ben känndes som dom inte ville lyda sen mer :D
Otränad? Jag vet :P Men denna dag har ju i pricip bestått av två träningspass ;)
Så var det bara att sticka hem och skriva engelska uppsats. Den blev för lång (fick vara 150-250 ord), så var tvungen att skriva om den vilket tog väldigt länge så fick alldeles fö lite sömn inatt... :/ Så har det i och för sej varit hela veckan.. vet inte varför :P

Föresten måste jag bara nämna att vår utbyteselev gick omkring men en skyllt där det stod "free hugs" hela dagen. Såå sött x) Rätt modigt också om du frågar mej :)

Kommentarer
Postat av: Saraaaa

Tack så himla mycket kompis! <3

Heja-söndag heja-söndag! :D

2011-03-17 @ 19:30:27
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0