Habegär! Blå adidas väska<3

Inte sova riktit än tydligen. Men snart nog :) Har kollat på Stadiums sida medan jag kollade på tv. Hittade massa saker jag inte skulle tacka nej till men här är de jag gillar mest. Speciellt de två sista drar fram ett enormt ha-begär i mig! Och t-skjortan har skitfina fäger^^
ADIDAS LOGO FIREBIRD BLACK/GOLD

WARP W BARCLAY JKT CORALL

WARP M RICHMOND TEE S11 LILACADIDAS SPO SWEATSHIRT WHITE


ADIDAS ADICOLOR AIRLINER BLUE / WHITE
Funderar nästan på att köpa den här väskan. Såg en liknande tidigare men den var mycket plastigare och nu när jag såg denna blev jag helförälskad direkt<3

Kommentarer
Postat av: Sarre

Har o funderat på en såndäran blåer väska. Så snygg! <3

2011-03-13 @ 09:33:05
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0