H&M paket och sommarjobbsfunderingar

Skrev just ett inlägg till men det for ut någonstans i cyberspace... man kan ju undra vart. Råkade nämligen trycka på någon knapp så att allt försvann och det går inte att ångra. Jävla skitstil asså! Haha :D

I varej fall så har H&M paketet kommit så imorgon får jag min vita topp och mjukisbyxorna!<3 Däremot får jag väl vänta några evigheter ennu tills jag får solglasögonen tyvärr...

Just nu sitter jag och babblar stunt på facebook. Borde egentligen skriva en arbetsansökan till engelskan så får ta och göra det snart. Så har jag för mej att vi har något i finskan också men jag vet inte. För övrigt så har jag helt tapat bort mej helt där nu. Förstår ingentlig... Eller jag tror jag förstår men allr blir endå fel så uppnebarligen gör jag inte det :P

Tanken på att provveckan närmar sig är inte heller särskillt glädjande. Har inte varit vidare aktiv denna persiod, det har ju varit en massa annat liksom och att börja åtta alla dagar två perioder i rad har liksom tagit kål på mig... :/ Men... man får tänka positivt: Ju snabbare provveckan kommer desto snabbare är den över och följs av en underbart slö sista period som sen övergår i sommarlov och det är ju inte annat än underbart :)
På tal om sommar har jag fortfarande inte fått något besked från där som jag sökte sommarjobb så måste ringa dit någon dag. Skulle gjort det idag men kom att tänka på det lite sent.

Imorgon ska jag täffa Nette också!<3 jag går till hennes skola när jag slutar så får vi se vad vi hittar på gör något :) Känns som evigheter sen vi sågs sist så det kommer bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0