Humörsvängningar

Fan asså att saker som int borde beröra en de minsta (eller inte mycket åtminstone) kan göra en på sjukt dåligt humör :( Jävla skit! Kanske jag är lättpåverkad eller något men det är inte kul inte...
Men jo, det var tidigare idag nu är mitt humör uppe igeeeen :D
Var sådä på tal om inget skiträdd för några minuter sen men tror inte det är så som jag befarade så, tihihihiii^^
Nu har jag fått lite intetsägande svar av brorsan så det kan nog ta länge ännu innan jag får datorn fixad...
Men dröm söta drömmar, nu sticker jag!
Gonatt!<3

Tumblr_lirvbjpukd1qiuebwo1_400_large
Det är du som styr över ditt liv, lev det och lev det med ett leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0