Klappa ihop fötterna mitti i ett hopp... Snyggt?

Lördag 19 mars
Så var det dags att bli utsatt för idioti igen då... Men inge mer om det nu heller :D
Redan åtta var vi påväg till lägenheten då igen. En lite halvpinsam men mest rolig sak inträffade... Förutom att jag höll på att halka hela tiden och även satt på baken en gång så i stan när jag väntade på att mamma skulle köra längre ut från vägkanten så att jag skulle slippa in för jag trodde det var skitnära, så ville jag ha bort lite snö från fötterna.. Vad gör jag då? Jo hoppar och slår ihop fötterna i luften, det skulle väl inte varit något speciellt med det men vad jag inte såg var att det kom en kille gående med sin hund där typ emot så... Jeps, det måste ha sett himla fint ut :D Sen blev det ju inte bättre heller med att mamma inte alls hade för avisgt att köra ut utan ansåg att jag rymdes där, vilket jag visserligen gjorde men det såg ju ennu bättre ut - Först hoppa som en tönt, klappa ihop fötterna för att få bort snö och sen endå klumsa in i snömassan igen. Hahah :D (Okej skitdålig och fnuttig förklaring men min hjärna har närapå somant redan :P)
Annat vi har gjort är t.ex. att vi var ett varv till ekenäs för att kolla på lite olika saker, Danne har jobbat vidare och jag har målat batterier. Vidare bra blev det väl inte men det gör inte så mycket :)
Ikväll gjorde mamma pizza och Danne och mofa kom hit för att äta :) Den jävlen (Danne) åt för fan nästan halva.. fattar inte hur han får i sig! :O

Tumblr_lfulnycipj1qalcsko1_500_large
Det här är skitfint! Diggar speciellt iden med hornet målat i svart. Funderar på något liknande men tror jag kommer ta en gren eller nått istället :)

Imorgon blir det stress... Först ska jag duscha och sånt, sen ett varv till lägenheten antagligen igen, packa Saras presen och massa annat. Dessutom ska jag försöka hinna till Sara till två (tror det var då vi skulle dit åtminstone :D).
Sen så har vi förmodligen massa jobbiga läxor också.
Men oavsett så kommer vi ha skitkul hos Sara!<3

Nu ska jag sova så jag orkar upp för annars hinner jag aldrig... Vi hörs hopeligen snart igen :)
Dröm söta drömmar<3

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAAHAAH! Klappa ihop fötterna mitti i ett hopp... Snyggt? JO!



2 jo, men närmare 3 passar ju också finfint :) <3

2011-03-20 @ 11:19:59
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0