Nattfotis-turnering

Blir bara ett någorlunda kort inlägg här nu.
Igår vakande jag vid nio men steg upp ungefär en timme efter det. Städade, duschade, fixade mej och massa sånt och så tänkte jag egentligen åka med Sara till ekenäs runt 7-8 tiden men fick höra att pappa också skulle dit så åkte med då och var hos Cassu klockan 6.
Vi stannade inte där länge utan strök snabbt vidare mot bollhallen där Nattfotis-turneringen hölls. Kommer förmodligen en massa detaljer om det hela senare när jag har mera tid men just nu kan jag bara berätta att det var sjuuukt kul!!!
Någongång imorse, typ 7-tiden började jag bli riktit sömnig men efter att ha legat på lektaren och sovit i ca. en halvtimme och fått i mej en banan började energin komma tillbaka :)
Vid semifinalen och finalen.... fan jag vet inte vad jag ska säga. Jag är ingen sportfanatiker egentligen och har nog aldrig varit mer spännd under en match som nu. Karis var bäst och det hände mest på de matcherna så självklart ville jag att något utav de två lagen skulle vinna. Alltså satt jag där med andan i halsen och spänningen på topp såfort bollen kom ens nära någon av de  "rätta" spelarna... Detta lägge också till att jag blev ganska så högljud och energisk vilket ju kan ha sett en aning udda ut men det bryr jag mej inte om :D
Enligt min mening vann fel lag :P Det bästa laget enligt mej var Karis Uncan, haha det berodde väl i och för sig mycket på att de var de man mest visste vem var men ögerhuvudtaget så var dom skitbra och fyllda med energi. De kämpade skitbra och jag avgudar seriöst deras målvakt... Han sparkade, sprang, fångade, kastade och flög efter bollen, han flög över, under, förbi, bakom alla bollar och alla spelare för att få stopp på bollen, man såg honom för det mesta liggandes på golvet med bollen i ett fast grepp :D Fan vad jag också skulle vilja vara så bra! *avis* ^^
Men det har egentligen absolut ingen skillnad för mej vem som vann eftersom de endå var vinnarna enligt mer^^

En skitkul dag/kväll/natt/morgon med massa skoj människor och annat kul :) Vissa människors beteende kan ju tyckas vara lite underligt men... mej stör det då inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0