Riva tapeter!

Idag har det varit internationella kvinnodagen så... grattis eller nått :)

Var död imorse men släpade mig tillslut till skolan. Kemi första timmarna. Nästan lite kul trots min trötthet. Magen kurrade genom hela hälsokunskaps timmen och jag var såå hungrig. Finskan var skittrist och tanken på att jag ska ha omtentamen på torsdagen får mej spyfärdit!
Efter historia timmen hade vi engelska och det gick någorlunda snabbt så :)
Gick ett sabbt varv på stan med Katten som vanligt. Såg Nette också men hon stack typ direkt.
Så kom pappa och hämtade mej men haan skulle göra nått i lägenheten så fick åka med dit. Fortsatte att riva tapeter^^
Hemma har jag städat lite och sett lite på finskan...
Men nu blir det sova :)

Imorgon är det studieplanerings dag så har bara en vanlig lektion :)

Ps.
Dagen har varit fylld med lite skojiga incidener hit och dit :)

Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0