Bitch I Am Fabulous ;)

Torsdag 10 mars
Började dagen med två timmar finska. Urtrist men gick endå ganska fort. Hel dagen gick i och för dig fort... Antagligen på grund av min fruktan inför omtenten. Fuck that shit!
Engelska och psykologi låg som nästa på schemat. Vi hade psykologi i språklabbet. Gillar det klassrummet, skulle gärna ha alla lektioner där :)
Så missade vi en kemitimme då det var tutormöte. Vi fick info och sånt. Plus god kaka att mummsa så och annat gott. Jag vill nämligen bli tutor nästa år så ska skriva nån trög lapp och hoppas på det bästa :D
Så en timme kemi och efter det musik. När vi hört på några föredrag var det omtentamensdags... Satt där i en och en halv timme och funderade. Har inga jättestora förväntningr för jag antar att jag endå kommer bli besviken men hoppas måste man ju åtminstone. Kunde mer ord än jag trodde och hoppas sååå att jag lyckades böja rätt.
Gick in till stan med Katten och Cassu men kom hem typ direkt. Sara kom hit och vi fixade ett hälsokunskapsarbete och kollade på tv :)
Sen hon stack har jag kämpat med att besluta viken tapet jag vill ha... Det är skitsvårt men tror det blir skogen. Hade bestämmt mig för det tidigare men brjade tveka. Men eftersom jag inte riktit kan bestämma mej så får det bli så. Gillar den massor så :)
Så har jag såklart kollat Beck men nu blir att sova. För sent redan som så ofta förut men :)

Dröm söta drömmar!<3

Tumblr_lhv40rthi41qd0iy7o1_500_large
Så söt :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0