Studieplaneringsdag

Onsdag 9 mars
Låg med huvet fastklistrat på dynan på morgonen. Heldöd... igen. Men det var bara att stiga upp och iväg till skolan. Vi hade studieplaneringsdag så vi fick en massa info enda till klocka tolv då skoldagen fortsatte enligt vanliga schemat. Alltså hade jag två timmar psykologi som var riktit kul :) Planerade en undersökning och har bra grupp också och dessutom har vi ett intressant ämne så det kommer nog bli nice^^
Så fick jag sluta och gick som vanligt runt på stan. Med Cassu :) Träffade på Laura också (en som jag träffade i Brusa när jag var dit under praon i högstadet) Så stod och babblade massa med henne också :)
Så måste jag ju bara uttrycka mina känslor och skrika "iiiiihk!!!"... ;) Haha nä men det har varit en skitnice dag över huvud taget. MEN så skulle man ju hem och läsa på finskaprov vilket ju därmot inte var särskillt skojj. Gramatiken är inte så jättesvår förutom att jag inte alls får till fjärde temaforen så sen är det väldigt svårt att böjja vidare :P Men orden däremot lär jag mej aldrig -.-
Tröttnade tillslut och tappade hoppet om att få in fler ord i mitt ordföråd så jag struntade i det och gick och sova :)

Sökte på Suomi på weheartit och detta kom upp:
Tumblr_lhiwhdhwlh1qfelqgo1_500_large
Bra rykte vi har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0