It´s time to sleep

Fredag 11 mars
På engelskan skrev vi ett litet förhör... Det gick ju bra. Whuups (A). På hålimmen satt jag och kollade på weheartit. Jag bara älskar den sidan<3
På hälsokunskapen hade vi et litet muntligt föredrag (usch) så på rasten före sprang vi omkring för att printa och få OH-sida mm :P
In snabbt ett varv via butiken med Cassu fören mamma hämta mej. Funderade på att reda upp lite i rummen men slopade den idén rätt fort eftersom det är tråkigt och jag har ju tid sen liksom.
Vid halv åtta for vi till kusinerna. Api hade en kompis där så vi satt alla fyra i Robins rum och snackade eller... jag babblade strunt, Robin nördade och de andra två satt mest tysta. Precis som alltid - jag snackar massa onödigt :D
För tillfället sitter jag bara och gäspar hela tiden så ska sluta kämpa mot sömnen och sova nu :)
Söta drömmar<3

Tumblr_lhmjvb6dem1qbovkto1_500_large

Tumblr_l7swwj3fts1qa0ty5o1_500_large

Puppy-training-two_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0