Gammla sjuka klipp :)

Lördag 12 mars
Hos Sara såg vi filmen The princess and the frog. Disney ska det vara (Y). Förutom att de i helhet alltid är skitbra så är dessutom musiken oftast jättefin :) När den var slut började vi kolla massa gammla videoklipp som Sara har spelat in under de senaste åren :D Alla är skitroliga men jag föredrar de lite nyare endå :)
Hemma åt jag något skitgott som mamma hade gjort. Pasta med köttfärs, typ gryta. Med var massa köttfärs och nästan inge pasta så tillsammans med en god sallad smakade det nästan som tacos eller tortillas. Mums!
Just nu kommer det någon skitunderlig film på nelonen som jag har haft och stått på (dom i och för sig just är slut). Orkade inte följa med för fattade endå inget och dessutom var det såå konstigt animerat/tecknat...
Sitter egentligen och söker inspiration till att rita, blev så sugen när jag läste Cassus blogg igår där hon hade skrivit om någon blogg med massa tutorialer. Diggar egentligen inte såna, självklart kan man ta ideér och sånt men jag vill rita "fritt". Typ från bilder man har i huvudet, tyvärr blir det aldrig lika bra så men det är mycket roligare :)

http://sweetpurple.blogg.se/images/2011/the-princess-and-the-frog-uk-poster_131032150.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0