Se nu till att rösta rätt^^

Danny - Vilken start asså. Kärlek! Ååh<3 Den är så energifylld och jag sitter bara och ler för låten är underbar, hans utseende är underbart och hela han är underbar^^
Scenklädena är skitfina och koreografin är sjukt bra.

http://mandyyz.blogg.se/images/2011/danny_saucedo_e-m-d_125837467.jpg

Sara Varga - Stark och ovanlig text. Den drar endå med en på något visa fasten den inte är den bästa och orden fastnar lätt.

The Moniker - Inte dålig heller precis men det är något med den jag inte tycker om.

Brolle - Har inte mycket annat att säga än att han är skitcool och jag älskar att han har en egen stil. Och hans röst är oerhört stark och bara så fin<3
http://resources1.mynewsdesk.com/files/0e97d1252df5e87ef7a89d675ee9ec8f/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/brolle_pressbild_new_medium.jpg

Linda Bengtzing - Typisk mellodifestival-låt. Tempilåt som gör en på gott humör :)

Nicke Borg
- Detta börjar bli enformigt nu men den här är också bra.

Swingfly - Glad och ingen typisk mellodifetivallåt. Riktit bra men jag hejar inte på den :P

Sanna Nielsen - Tycker att alla hennes låtar är ganska lika men visst är den fin, annat kan man inte säga.

The Playtones - Inte alls min stil. Gillar inte helt enkelt.

Eric Saade - Älska!<3 Han är också underbar och hans dansnummer är bara det fantastiskt. Älskar när glasrutorna sprängs :) Hans låt! Hans röst! Han!<3http://latbloggen.se/images/artist/ericsaade_xl.png

Nu hoppas jag bar tt Sveriges befolkning tar tag i telefonerna och röstar flitigt på:
Danny - In The Club
Eric Saade - Popular
Brolle - 7 Days and 7 Night

Alla de är värdiga vinnar men eftersom jag älskar Danny så mycket får jag väl säga att jag hejar mest på honom :)

RÖSTA-RÖSTA-RÖSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0