It's a sunny day<3

God dag :) Drömmde en massa skoj som vanligt. När jag vaknade (redan klockan tio :O) låg jag och lyssnade på Fonky Fresh och Anton & Affe. Älskar deras låtar.

Solen skiner och snön smälter där ute. Underbart! Vår termometer står på nästan tre plusgrader och man blir bara så glad. Ska traska iväg till Sara om en stund tror jag och ta del av solskenet<3 (Slasken gillas ju inte men man får väl bara stå ut)
Just nu är det Michael jackson som spelas för fullt här medan jag för finfina konversationer på fb^^ Men ska snart gå och ta ordentliga kläder på mej istället för att sitta här i pyjamas :D Äta lite, nörda en stund till kanske och sen till Sara<3
Vi hörs<3

1048293-8-1298492958833_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0