Träningsverk

Torsdag 17 mars
Finskatimmarna gick rätt bra. Fattar typ det vi håller på med och det jag inte vet gissar jag. Okej jag gissar typ allt men det behöver vi ju inte snacka högt om :D På engelskan lämnade vi in våra uppsatser. På psykologin fick vi vara med i en undersökning som någon av hennes vänner gör så satt hela timmen och först skrev om en favorit film, vad den ger oss för känslor och vad vi tycker om den. Jag valde The Last Song :) Och en anket om våra filmvanor i almänhet. Efter två timmar kemi var det äntligen bara musiken kvar.
Hörde på några föredrag och sjöng vårt land. Jag sjunger uruselt men det är kul endå :D
Ett snabbt varv via Canny eftersom jag igår inte såg att de hade en outlet i källaren. Där fanns heller inget jag ville ha så :P Råkade träffa på Sara när jag gick med Cassu och Katten som skulle till KPK och äta så åkte hem med henne :)
Nu har jag mest suttit här :P Har föresten ont i mina ben.... Haha, det är inge kul men sammtidigt får tränigsvärk en att känna att man gjort nått "nyttigt" för en gång skull så så illa är det väl inte :D

Sökte föresten en speciell bild som jag såg för någon dag sen när jag kollade på lite foton att ha till förra inlägget men hittade inte den vilket är synd för den var verkligen perfekt... :/ Men Sara är söt på alla bilder så det har inte så stor betydelse :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0