Virus! -.-

Kan bli lite dåligt med bloggandet under de närmaste dagarna eftersom nya datorn har virus som jag inte får bort -.- Får be Frey om hjälp och hoppas på det bästa men det kan ju ta sin lilla tid innan han kommer och fixar det...
Aja får sitta med den gammla sålänge men den är sjukt långsam. Sen så är det mycket med lägenheten också så kan hända att här är ganska dött ett tag framöver :D

Igår (Fredag) var det först en helt okej skoldag, rätt kul egentligen sen gick jag på stan med Sara, vi gick bland annat upp till lägenheten där Danne höll på för att se hur långt han kommit och han hade faktist fått mycket gjort. Gammla tapeter från väggarna, spacklat och en hel del målat :)
Åkte hem med Sara och gjorde sen inte mycket. Kollade Confessions of a shopaholic och den var ganska bra. Hade lite för höga förväntningar så den var inte riktit så bra som jag trodde. Senare kom filmen New York Minutes på tv:n vilken jag kollade lite på. Huvudpersonerna spelas av Mary-Kate och Ashley Olsen.

http://eckelbobbah.blogg.se/images/2010/new_york_minute_poster_2_67951747.jpg

Annars blev jag sur på datorn för att den inte fungerade (den me virus :P) och orkade inte kolla på tv eller något annat så det blev att sova någorlunda tidigt för en gångs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0