Fira fina Sara<3

Söndag 20 mars
Vaknade ganska tidigt. Duschade och gjorde mig klar sen stack vi till lägenheten. Där var det tapetsering på gång och irriterade människor :D Man kan inte annat är skratta när man hör på Danne och mofa... x)
Katten var i stan så hon kom dit sen också och åkte med hem. Åt och böt kläder fören vi for vidare till Saras där Cassu redan var :)
Vi hade skitkul!<3 Ut och fota lite och fjantade oss som vi brukar. Åkte kälke nerför en backe och det gick förvånansvärt fort :) Musikfrågesport eller vad man ska kalla det, kollade på nya och gammla klipp och sånt var annat vi dödade tid med^^
Så hade Saras mamma bakad mumsig smörgåstårta och en annan skitgod kaka med björnbär bland annat :)
Senare for Katten hem och lite efter det Cassu, jag däremot har aldrig vett att sticka hem utan stannade såklart länge, hihi. De fick lite andra gäster också som ville fira Sara ;)<3 Mamma kom efter mej ungefär vid tio och där hemma satt jag med de andra och såg en film som de redan sett ungefär hälften av. Eller... jag satt inte utan jag låg och halvsov :D
Sen var det bara att släpa sig isäng :P

Bild från Saras :)


Kommentarer
Postat av: Armanella

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-09-01 @ 12:11:41
URL: http://armanella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0