Pigg och glad! :D

Onsdag 23 mars
F
ör en gång skull vakande jag upp pigg utan att tvingas dra mej upp med våld. Såå skönt^^ Vakande till och med före klockan ringde :) Så i motsats till gårdagen då jag försov mej (vaknade halv åtta och var ute genom dörren tio före...) fick jag en lugn morgon.
Tror föresten inte jag har fått sovit ordentligt på si sådär två veckor nu. Alla skoldagar upp sju och resten typ senast nio -.- Inatt tror jag det blev så mycket som över nio timmar<3

Hela finskatimmen gick åt till att gå igenom gammla uppgifter vi gjort. På historian höll vi på med andra världskrigets händelseförlopp, inte jätteintressant men helt okej. Och sen psykologin, jobbade vidare på undersökningen så vi gick till olika klassrum och bad dem fylla i våra anketer :) En lärare, eller egentligen vikarien til en lärare var skittvär, suckade massa och tyckte vi var skitjobbiga... Angsti typ, skit för han :D Så hann vi börja sammanställa också.

Efter skolan sträck jag lite på stan men Cassu. Skojj som vanligt :D Vi var via lägenheten och där hade de monterat ihop skrivbordet :) Gillar det ennu mera nu! Klockan blev mycket så följde henne till bussen och gick sen tillbaka. Läste lite psykologi och åt fören vi for till mofa och Danne. Fick säga hejdå till Danne för han sticker hem till Sverige idag juh :( Men han har gjort skitfint i mitt rum så TACK!<3

Hittade denna bild på Cassus blogg och är tvunge att visa den. För underbar :)
http://data.whicdn.com/images/8159239/tumblr_li0h2mfppm1qe49wpo1_500_large.jpg?1300888513

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0