Nette!<3

När jag slutade traskade jag iväg till Nettes skola och satt där i en kvart väntandes på att hennes timme skulle sluta.
Vi gick till lägenheten och åt varsin smörgås och lite sånt. Så stack vi in till stan. Gjorde som vanligt inget vettigt, chillade bara lite :D Så härligt nu när våren närmar sig<3
Vi hade skitkul, speciellt som det var en tid sen vi sågs sist. Satt här och där och bara snackade skit^^
Så lyckades telefonen falla ut fickan så det blev ett litet telefon-jakts-äventyr :) Vi gick tillbaka till platsen där jag fattade att den måste fallit efter två minuter men den var inte där. Nette ringde och s-market personalen svarade. Nån snäll tant hade hittat den bara sekunder efter att vi gått iväg, hon var så gullig och förde in den så det är jag tacksam för =)
Annars satt vi mest utanför varuboden, snacka strunt, åt polly-karkki och hade allmänt roligt :D
En toppen dag, verkligen! Me love this day!!!<3


Nu måste jag göra en dum läxa... Vi ska förbereda oss inför att skriva en uppsatts i engelskan. Ska skriva stödord och får inte använda ordbok eller något. Fy fan vad tråkigt -.- (har börjat lite men behöver massa för att få ihop nått vettigt imorgon :P)
Men nu kommer det Beck också så det får man ju int missa.


Kommentarer
Postat av: Nette

Jag vet att jag är bäst! Älskar dig med gumman! Puss<3

2011-03-25 @ 20:49:19
URL: http://behindcolours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0