Black Swan

När man kollade ut genom fönstret på historiatimmen såg man bara en massa snö välla ner från himlen men en liten stund senare var det klart och soligt igen. Mysko väder, det har tydliga humörsvängningar :D
Efter håltimmen en psykologitimme och sist två timmar hälsokunskap, vi skrev rätt mycket så det kändes som att tiden gick någorlunda fort :)
När vi slutade gick jag in via stan med Sara och så fick jag åka hem med dem^^

Kollade tidigare på Black Swan. Den är bara helt sjuk, inget i min stil men endå helt okej :) Det är bara så himla äckligt när hon tror att hon får en massa sår, på händer och rygg bland annat. Usch!
Mycket mer än detta har jag inte fått gjort... Haha slött värre :D
http://susannaholm.com/wp-content/uploads/2011/03/Black-swan1.jpg

Kommentarer
Postat av: Pernilla

är lite av samma åsikt som dei om Black Swan, men ja tyckt den va rätt okej ;D

2011-03-26 @ 19:27:16
URL: http://muumilimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0