Försov mej... igen :D

Måndag 28 mars
Försov mej men blev väckt så hann endå itid. På de två historietimmarna hade jag sjukt svårt att hålla ögonen öppna :P Kemin hänger jag inte alls med kännd det som men uppgifterna vi gjorde tyckte jag endå var lätta så det är väl kanske ett bevis på at något har fastnat. Mitt undermedvetna kanske är aktivare än mej :D
På håltimmarna låg jag i soffan och halvsov. Sjukt fint med schimpansbaks rött ansikte efter det... Men det var bara en psykologitimme kvar fören vi slutade och på den var jag endå lite piggare.
Gick in till stan med Sara och Cassu. Hihi^^
Så åkte jag hem med Sara, hemma hittade jag en kissekatt i min säng. Usch vad han hårar -.- Men söt är han.
Var övertygad om att jag skulle somna men fasten att jag låg där med min håriga kisse ett bra tag så somnade jag inte. Gjorde istället läxorna och lyssnade på musik :)
Nu har jag suttit här rätt länge också. Det vanliga: Snackat stunt, kollat bilder och alls sånt :)
Klockan är alldeles för mycket, jag behöver sova men måste duscha först. Desutom fick jag äntligen svar av frey så måste snacka med honom om viruset! VILL SOVA NUU! :(
(Så kan bra hända att här kommer ennu ett inlägg... :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0