Underligt kort om natten mellan lördag och söndag :D

Det hände rätt mycket så vet inte riktit var jag ska börja :P Dessutom kommer jag väl att glömma allt men det är väl kanske bra för annars skulle detta aldrig ta slut :D

(Tyvärr kommer inta bilder ennu heller eftersom jag fortfarande inte fått datorn fixad :( SNYFT!)

När jag och Cassu gått till bollhallen satt vi oss nästan direkt med Sebbe och hans kaverin. I matcherna hängde jag inte med över huvud taget. Kollade såklart lite men inte mycket mer än att jag visste vem som vann (om ens de :P).
Sara kom dit också och så träffade vi skojiga människor t.ex. Ida och Larisza. Fan jag måste träffa fina Larisza snart. Saknar henne!<3
Efter att ha suttit i några timmar och babblat med folk eller gått omkring lite i några timmar så började klockan närma sig tolv. Vi gick iväg till Prisses och köpte franskis :) Sara skulle hem då så vi fick skjuts tillbaka, skönt för det var ganska kallt.
Gick med Ida lite och så skulle de ut ett varv och ta lite frisk luft men jag hade inga skor så jag sa på skämt att hon får bära mej men hon tvingade mej sen hoppa upp på hennes rygg men vi gick inte ut utan jag fick åka in i salen istället... Fan att jag inte bara höll käften, kände mej som världens teini x)

Vi fortsatte med att snacka, kolla och göra ingenting. Man blev bara sömnigare och sömnigare... vilken överaskning x) Men ju tröttare jag blev desto mer frös jag också :( Någongång där på morgonen sov jag i en halvtimme ungefär och efter det och en banan så började energin sådär smått komma tillbaka.
Sebbe och några hans kaverin kom tillbaka efter att ha varit hem eller någonstans så babblade med honom. Men inte fören de två sista matchern blev jag riktigt pigg men då däremot var jag som sagt en aning överenergisk :)
Satt och hejade och såg ut som en tönt men det var kul :D Men trots mitt hejjande vann de ju inte :( Men det har som sagt ingen betydelse egentligen för de var endå de bästa^^

Föresten så måste jag bara påpeka att jag fattar inte riktit dedär med att vissa tycker det är skitkul när nå skadar sig... Okej det kan se rätt kul ut ibland så visst han man skratta lite åt det men... Värsta hånskrattet? Va fan är det bra för? -.- Himla moget helt enkelt :)

Danbo___football___wallpaper__by_gloeckchen_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0