Plättar med vaniljglass^^

Har inte fått mycket sovit inatt heller. Elvira hade gjort ett så duktigt jobb med tidningspappret redan igår och inatt var hon helt hämsk! Jag väcktes av hennes ljud ungefär en gång i timmen, gav henne mer hö, morot med mera men den lilla skiten fortsatte bara att plåga mej endå... Snyft! :(

Plättsmeten jag gjorde igår blev alldeles för saltig så jag lade till ett till ägg och lite mjölk så blev den bra :) Mycket tunnare och mer svårhanterade/svårvända än vanligt blev dom men också godare :) Vilket morgonmål..? Plättar med vaniljglass. Tjokiii! :O Var tvungen att ha glass juh för det skulle också fotas och blir ju inte vidare snyggt att bara fota plättar utan något på :) Gott och onyttigt var det åtminstone^^

Vid tolvtiden kom jag hit till skolan, redigerade bilder och printade ut dom. Tog också lite annat papper att fixa "häftet" med. Fint kommer det inte bli men vad gör väl de :)

Satt i Aulan med Ela, Katten m.fl också en stund och babblade strunt. Vi är väl påväg til stan snart kanske men där är förmodligen jävla dött dendär tiden ennu så vi sticker väl om en stund antar jag :P


Bild jag hittade på min usb... i brist på annat x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ajja, okej, den ha int ja hört på än :P hihi!

2011-03-03 @ 14:31:41
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0