Tänkte shoppa... :P

Igår steg jag upp vid nio för att göra mej klar och så for vi till Iso Omena. Skulle kolla i H&M efter ett par farkushorts, ett par solglasögon och ett bälte men inget av det jag ville ha fanns där -.- Mamma skulle kolla ett par farkun som inte heller fanns där. Eller jo men inte i den färg hon ville ha. Det är sjukt irriterande när dom har sakerna på sin hemsida men inte i butiken ennu... :P
Men hittade åtminstone en söt sminkpåse som jag tänker använda som plåmsare :) En skitsöt själ/halsduk från JC. Var inställt på något med dödsskallar men det blev blommor istället ;) Och några pieces.

http://img.perezhilton.com/wp-content/uploads/2009/07/hm_logo-thumb__oPt.jpgJC jeans and clothes

Vi handlade lite mat och sånt när vi kom hit in till stan och så hemma gjorde jag Spagetti bolognese. Hade ett recept men gillade det inte så jag ändrade massa så nu vet jag inte riktit vad jag ska skriva till "mitt" recept men det är väl bara att hitta på något, det har ju ingen större betydelse egentligen så.
Fixade en kladdkaka också och fören jag stack och sova blandade jag ihop plättsmät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0