Sommarjobb? Jag vill veta!

Onsdag 30 mars
Började med hälsokunskap men så hade vi grupphandledning där vi fick gratisbiljetter till en teater som spelas på tryckeriteatern av de studerande i folkis på teaterlinjen. Till Fedra heter den och tror det blir att gå och se den på fredagen.
Sista timmarna psykologi där vi jobbade vidare med grupparbetet och blev nästan klara. Bara att skriva rent allt och sånt kvar.
Efter att ha gått ett varv på stan med Cassu gick jag till lägenheten där jag ringde till Barösund och undrade om sommarjobbet jag sökte för hon sa att hon skulle kontakta mig efter sportlovet och jag kan ju tycka att det har gått ganska länge sen dess :P Så verkade hon annars lite råddig också.. haha. Först visste hon inte alls vem jag var och sa att ansökningen jag gjort via netet efter att ha ringt dit, ja den hade hon inte sett men hon tog mina kontaktuppgifter och så precis före samtalet tog slut sa hon att jo visst, nog hade ansökningen kommit fram som den sak.. haha :D Men de håller på att bygga en ny affär där så jag förstår att hon kanske var lite stressad :)
I varje fall så fick jag fortfarande inte veta om jag får något sommarjobb där... Får jag inte det så kommer jag förmodligen bli utan jobb iår också och det vill jag INTE så sitter här med spänningen på topp!
Så somnade jag och sov tills vi skulle sticka hem då de väckte en väldigt irriterad mej med en knallröd kind som legat tryckt mot kudden :D
Hemma blev det att göra läxor och till och men några sidor provläsning.. Det skulle man inte kunna tro om mej, även fast det var bara väldigt några sidor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0