Har dragit tapeter idag

Jag har ju nu igen inte varit så aktiv här och nu ska jag sova strax så det blir en kort sammanfatting.

Fredag 4 mars
När vi väl gick in till stan gick vi några varv men satte oss sen på bänken i masa som alltid. Babbla massa skit medan vi väntade på att Katten skulle till brankis man kände sig en aning dum efter att ha suttit där några evigheter men :)
Hemma bakade jag bullar bland annat till arbetet och fixade det.

Lördag 5 mars
Upp lite före nio för att sticka på begravning. (Okej jag borde skämmad men bl.a. vid ett tillfälle när kapellmästaren eller vad det heter sjöng nått så stirrade jag stinnt i på en prick på golvet för att inte börja flina.. xD). Efteråt kom min halvbrorsa hit och störde mej när ja skulle fixa det sista på arbetet -.- En händelselös dag.

Söndag 6 mars
Händelselös dag igen. Gjorde en del i och för sej men inget vettigt eller nämnvärt.

Måndag 7 mars
Började dagen med två långtråkiga timmar hisoria som masade sig fram väldigt långsammt... Så kemi. Fick full poäng i testet vi hade för en tid sen :) Okej det vara bara två frågor och enkelt men endå^^
Efter maten fick jag lite hjälp med finskan. Provet kommer skita sig oavsett men detv är väl kanske värt ett försök åtminstone :) På håltimmen blev det en sväng till stan med Cassu. Köpte halspastiller och en cola.
Psykologi sista timmen men sen fick jag äntligen sluta :) Träffade Nette och gick omkring med henne lite :) Stod en stund i bussis med Ela och Evelina också :) Men slutade med att vi sto på Masa-trappan med Nettes granne :P
Så när dom stack gick jag till lägenheten och drog lite tapeter. Rätt kul egentligen.
Sen jag kom hem borde jag läst finska men... det blev det inget med :P Fy på mej!^^
Snacka strunt med folk, såg på tv och läste bloggar kändes mer lockande liksom :D

Nu somnar jag här och klockan är redan alldeles för mycket så ska slänga i mej något och sen sova.
Gonatt!<3

Kommentarer
Postat av: Sarre

<3 :(



(Fast småskrattade när jag läste det där med pricken på golvet)

2011-03-08 @ 16:24:17
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0