8 mile och massa sträckas av och an :)

Fredag 27 maj
En sjukt lång dag... Full av en massa händelser, bra och dåliga... Smått jobbigt nog.
Började med att jag förde lite saker till lägenheten för att sen sticka iväg till skolan. Skulle ha förberädande men det var först en timme senare så där satt vi och väntade. Efter maten var lektionen men den höll på i ungefär tio minuter så kändes en aning onödigt :P
Nette väntade på mej och Tony var också där och babblade med henne så vi gick sen in till stan en sväng. Gick lite senare hem till Nette för att övertyga hennes mamma om att hon skulle kunna komma till mig över natt :P
Hon målade och vi kollade filmen 8 mile bland annat. Riktigt bra film :) Och Eminem äger.
http://music-wallpapers.net/walls/eminem_8_mile_wallpaper.jpg

Så åkte vi in till stan. Lägenheten först, sen stan. Stod och snackade med lite folk och gick sen runt en stund.
Vi gick hem igen och åt och lite sånt. Min säng blev stulen :O Haha. Lite senare gick vi ut igen. Allt blev bara undeligt. Fan... Men ja, det löste sig, inte på bästa vis kanske men det har ingen betydelse för löste sig gjorde det i varje fall :)
Mamma hämtade oss och vi åkte hem hit till katten eftersom hon skulle på kryssning tidigt på morgonen.
Låg och kollade film bland annat^^
Så blev det att försöka sova men det var varmt och trångt och jag blev dragen i armar och fötter... :D mihihii x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0