Bikinin! (Eller ska man säga bikinis? :S)

Föresten. HM har sjukt billiga bikinin så jag var tvungen att beställa en underdel och två överdelar :) Bara 4.95€ styck. Det var ju ett måste att slå till då :) En gul, fan vad jag älskar den men är rädd att jag tog för liten storlek. (Men enligt Måttmodelen som finns på deras sida är det den storleken jag skall ha. Men men tanke på priset finns det nog inte nån chans att det går att skicka tillbaka och få rätt senare eftersom det gaska säkert är slut då :P)

(Lade till solglasögon jag beställde för skitlänge sen också när jag gjorde denn fina lista :P Men snart ska jag väl få alltihop hoppas jag^^)

Så blev jag så inspirerad av bikinin så var tvungen att kolla vad de hade på lite andra sidor också. Bland annat Gina Tricot där jag hittade dessa som jag inte alls skulle ha något emot att äga. Så enkla men så fina :)



<3
En ljust rosa
skulle också vara riktigt fint när man nu äntligen får lite färg senare i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0