Förra veckan

Tisdag 26 april
Började skolan klockan åtta med två timmar geografi. Satt och babblade med Sara på håltimmen före maten och de två håltimmarna jag hade efter tänkte jag sticka till lägenheten men mamma var inte där och jag hade ingen nyckel så gick till butiken iställe. Träffade på Katten och Cassu så vi satt på gräset utanför brankis, babblade massa intressant om det ena och det andra ;) Sista en timme modersmål och sen satt vi på gräset i stan igen och fortsatte våra diskusioner^^ Ela kom också dit en stund :)

Onsdag 27 april
Börjde klockan 11, skönt! Modersmål första timmen följt av två timmar matematik. Sist två timmar biologi. Dagen gick riktit fort och när jag slutade gick jag iväg till Nettes skola. Vi satt och åt glass och snacka om det mesta :)
Så på kvällen fixade jag bland annat ett musik arbete.

Torsdag 28 april
Började 11 igen då. Matematik, två timmar geografi och sist två timmar musik. Vi skulle ha vår åsikt om musikalen vi var på för några veckor sen och så var det några som hade föredrag, bland annat Katten som klarade det skitbra :)
Efter skolan gick jag i stan en stund med Sara och så träffade vi på Nette också och satt i gräset i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0